ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЯ НА САЙТІ "ВАННИ ТРИТОН» І ОТРИМАЙ ЗНИЖКУ!


Переваги каркасів для ванн Тритон з «відкритого» сталевого прокату?

Пошук ванн

Українська

Каркаси для ванн Тритон


  • Каркаси із відкритого сталевого прокату позбавлені майже всіх недоліків, властивим каркасам іншого типу.
  • Каркаси наших ванн оцинковані гальванічним способом - отже, вся поверхня каркаса покрита цинком. Гальванічне цинкування забезпечує захист від корозії на десятиліття експлуатації каркасів в побутових умовах.
  • З недоліків каркасів з відкритого сталевого прокату залишається тільки один недолік - встановлення каркасу такого типу вимагає серйозних професійних навичок і досвіду від складальника ванн.
  • Оцинкований каркас із сталевого прокату - продукт досить високих технологій, що забезпечує відмінну якість таких на вигляд нескладних виробів.

Каркас з відкритого сталевого прокату

Каркас виконаний з сталевого прокату. Сталевий прокат виконаний з відрізків профілю, які в перетині є П-подібну форму. З метою захисту каркаса від корозії застосовується цинкування, як «гаряче» (занурення каркаса в розплав цинку при високій температурі), так і гальванічне цинкування (нанесення шару цинку шляхом занурення каркасів в гальванічні ванни, наповнені електролітами). Так само для захисту від корозії каркас може бути пофарбований різними
фарбами, від звичайних аерозольних фарб до складів імітують цинкове покриття.

Каркас з відкритого сталевого прокату. Переваги:

  • якщо захист каркаса від корозії виконана методом цинкування, то захист від корозії каркаса буде максимально надійна.
  • каркас стійко фіксує ванну.
  • каркас легкий.
  • каркас не представляє великої цінності за своєї малої металоємності, оцинковані каркаси з сталевого прокату можна зберігати під відкритим небом.

Чому каркаси зі сталевих труб можуть бути ознакою кустарного виробництва? У чому їх відмінність від оцинкованих каркасів з відкритого П - образного профілю?

Щоб відповісти на це питання потрібно мати базові знання з технології металообробки і розуміти хто і в яких умовах виготовляють такі каркаси.Предел можливості технологій у таких виробництв - це приварити гайку на кінець труби і пофарбувати ... Що власне і спостерігається в конструкції каркасів з квадратних труб.

Процес виготовлення каркасів з квадратних труб виглядає приблизно таким чином:

  • Сталева труба закуповується на оптових металобазах, де нормою вважається транспортувати і зберігати метал під відкритим небом. У результаті таких умов транспортування і зберігання всередину труб неминуче потрапляє вода. Ніхто і ніколи не буде піклуватися про те, щоб труба всередині була суха.
  • Сталева труба ріжеться на відрізки необхідної довжини і зварюється каркас. Зварникові байдуже те, що труба всередині мокра. При цьому зварник може приварювати трубу таким чином:
  • Труба буде приварена встик з іншими трубами з обох кінців, тобто заглушена герметично. Вода назавжди залишиться всередині і неминуче викличе наскрізну корозію.
  • Труба буде приварена встик з іншою трубою, на інший кінець буде наварена гайка. При складанні в цю гайку буде угвинчений болт або шпилька. Вода залишиться всередині каркаса, викличе корозію, різьба гайки «закисних», болт заклинить.
  • Труба буде приварена встик з іншою трубою, інший кінець буде відкритий. При збірці складальник ванн заткне кінець труби пластиковою заглушкою. Вода знову залишиться всередині каркаса і викличе корозію.
  • Після зварювальних операцій, каркаси будуть занурені в машину і їх повезуть на фарбування. Якщо на вулиці буде йти дощ або сніг - вода потрапить всередину каркасів через відкриті кінці труб.
  • На фарбувальному ділянці своя задача - пофарбувати каркас зовні. Тому, в кращому випадку, каркас буде знежирений розчинником зовні і пофарбований. Іржа та наявність води всередині каркаса нікого не цікавить. Завдання фарбування - додати зовнішній товарний вигляд виробу і приховати шаром фарби можливі виробничі (зварювальні) дефекти.
  • Після фарбування каркаси знову будуть занурені в машину і їх повезуть на склад, збірку або торгову точку. Якщо на вулиці буде йти дощ або сніг - вода потрапить всередину каркасів через відкриті кінці труб. Каркас із сталевих квадратних труб - не тільки ознака кустарного виробництва, а й спроба заощадити на надійності конструкції ванн.

Технологія виробництва каркасів компанії Тритон виглядає наступним чином:

  • Сталь у вигляді величезних упакованих рулонів надходить на ділянку попереднього розкрою металу. Там рулон стали нарізається на мотки (як моток ізоляційної стрічки, тільки значно збільшений) шириною 112 мм. Далі мотки надходять на прокатний стан, де сталева смуга послідовно прокочується роликами, кожний наступний ролик все сильніше згинає і додає смузі П-подібну форму. При цьому для змащення й охолодження метал поливається спеціальною рідиною, яка так і залишається на поверхні металу до самого процесу цинкування.
  • П-подібний профіль виходить з прокатного стану тут же робиться на відрізки необхідної довжини, пробиваються отвори під стійки, ніжки і саморізи. Після цього відрізки профілю надходять на зварювальний ділянку. Відбувається зварювання каркаса.
  • Заготівля каркаса надходить на ділянку цинкування. Спочатку каркас проходить кілька ступенів чистки та мийки шляхом занурення у ванни з різними миючими речовинами, завдання яких полягає в тому, щоб ідеально очистити і підготувати до цинкування поверхню металу. Після очищення каркас занурюється в електролітичних ванну, де за тривалий час на поверхню каркаса осідає чистий цинк. Після цього каркас знову проходить процедуру мийки та сушки.
  • Готовий каркас, абсолютно вся поверхня якого покрита шаром цинку, надходить на склад компанії. Оскільки вся поверхня каркаса відкрита і відсутні які б ні було порожнечі і порожнини - воді ніде застоюватися, та й каркас повністю оцинкований.